Inapoi la lista de intrebari


Sunt trei luni destul pentru inlaturarea efectelor negative ale pilulelor anticonceptionale?


Dupa doua "reprize" de chisturi ovariene de 5 cm. pe partea dreapta (diagnosticate de doi doctori diferiti), mi-a fost prescris un tratament de 6 luni cu Diane. Dupa aceasta perioada (cum ma dusesem la doctor deoarece nu ramasesem gravida), medicul mi-a spus ca pot incepe din nou eforturile de a ramane insarcinata. Asta daca de la oprirea medicamentelor mai astept trei luni, timp in care sa folosesc alte metode contraceptive. Nu stiu daca exista cineva care sa ma lamureasca, dar intrebarea mea ar fi, sunt trei luni destul pentru inlaturarea efectelor negative ale "pilulelor" ? Si nu cumva acestea (adica tratamentul cu ele) imi reduc sansele de a ramane vreodata insarcinata ? Apreciez un raspuns -

Catalina

**************************************************

Poti ramane insarcinata fara probleme la 3 luni de la oprirea tratamentului cu "Diane". Nu au nici efect ulterior asupra sarcinii. Problema o constituie chisturile ovariene care la un diametru de 5 cm sunt destul de voluminoase. Nu ne dai nici o informatie asupra modificarii lor sub tratament. Sarcina de obicei este o stare de modificari hormonale importante in organism si care predispune la cresterea chisturilor.

dr. Cristian Popescu - Bucuresti


Inapoi la lista de intrebari