Fluorul este cancerigen:
Conform Institutului National in problemele Cancerului din SUA, fluorul in
exces este cancerigen. Studii recente arata ca acesta provoaca cancer osos si
ingerarea lui creste riscul imbolnavirii de toate tipurile de cancer cu 5%
Ingerarea fluorului determina cresterea numarul
fracturilor
Consumul de apa excesiv fluorurata dubleaza numarul fracturilor la sold, atat
pentru barbati cat si pentru femeile in varsta. De asemenea, si un nivel foarte
scazut de fluor in apa 0.1ppm, duce la cresterea fracturilor la sold.
Fluorul in exces provoaca infertilitate.
S-a descoperit ca infertilitatea la femei creste cu cresterea procentului de
fluor din apa.
Cercetatorii Asociatiei Americane pentru Hrana si Medicamente au semnalat o
stransa legatura intre scaderea fertilitatii la femeile cu varsta cuprinsa intre
10 si 49 de ani, si cresterea nivelului de fluor. De asemenea au semnalat si
faptul ca acest lucru este valabil pentru toate speciile de animale.
Fluorul creste riscul aparitiei
Fluorozei:
Petele opace de pe dinti si cele maronii aparute din cauza fluorului, se
numeste Fluoroza. Aceasta boala afecteaza 1 din 5 copii americani dar este
foarte rar intalnita in California. California este statul in care mai putin de
16% din locuitori consuma apa fluorurata artificial.
Fluorul nu reduce numarul cariilor dentare.
Aparent, acestea sunt determinate genetic, dar de fapt, ele tin de nivelul
educational si economic al parintilor
Nu s-a gasit nici o legatura intre nivelul de fluor din apa si cariile
dentare
Fluorul este foarte toxic
Academia Internationala de Medicina si Toxicologie a clasificat fluorul ca
fiind un medicament neaprobat in ceea ce priveste folosirea lui in profilaxia
dentara datorita toxicitatii sale mari.
Bomboanele, tabletele sau vitaminele care contin fluor in orice forma
- nu au fost aprobate niciodata de catre Ministerul alimentatiei (FDA)
din SUA. (este o lege data inca din 1938). Asta inseamna ca FDA nu are nici o
dovada cum ca ingerarea unei cantitati suplimentare de fluor este sigura pentru
sanatate.
Descoperirea alarmanta cum ca prescrierea fluorului nu a fost niciodata
aprobata a fost anuntata in 1993 de catre John Kelly. Ca urmare a cercetarilor
sale, s-a descoperit faptul ca nici FDA nici Institutul National de Cercetari in
Domeniul Dentar din SUA, nici Academia de Stomatologie Pediatrica din America nu
au nici un fel de dovezi in legatura cu siguranta administrarii fluorului in
ceea ce priveste sanatatea sau, mai mult decat atat, nu exista dovezi cum ca
acesta este eficient.
Concluziile unor studii recente asupra efectelor adverse ale
administrarii fluorului prin suplimentarea cantitatii acestuia in apa potabila,
au aratat ca in China sunt afectate peste 1.8 milioane de persoane. Odata
ingerat, fluorul se depoziteaza in tesuturile osoase ale corpului (dinti si
oase) si in glanda pineala (care controleaza pubertatea). Efectele adverse se
observa de obicei numai dupa un timp mai lung. Veti observa efectele ingerarii
aceste substante in perioada de formare a dintilor, numai in momentul aparitiei
dentitiei permanente (dupa varsta de 6 ani).
Editor: Cristina
Dinu
|