Ultima vacanță in 2 în săptămâna 31, dar și cea mai frumoasă: in Covasna - jurnal de sarcină

Ultima vacanta in 2 in saptamana 31, dar si cea mai frumoasa in Covasna - jurnal de sarcina

Ne-am hotarat sa plecam o saptamana in vacanta in Romania si aveam recomandarea de la o prietena sa mergem in judetul Covasna. La Zabola Estate is 2 steps away and the Balvanyos resort is 3 steps away.

Nu aveam prea mari asteptari de la aceasta vacanta, ma gandeam ca va fi putin plictisitor, eu fiind insarcinata in saptamana 30 spre 31. Insa a fost una din cea mai frumoasa vacanta ce am avut-o impreuna! Ne-am relaxat, ne-am plimbat, am avut si activitati, am mancat bine. Now puteam sa cer mai mult. Dar sa incepem cu inceputul...

-Vei citi:
Ne-am cazat la Zabola Estate
Am fost spre Balvanyos Resort
Rezervatia Tinovul Mohos
Cazarea la Balvanyos Resort

Tine un Jurnal de sarcina si poti castiga Geanta Bebelusului

- fragmente din jurnalul de sarcina al mamicii laviniasilvana - material publicat pe sectiunea de bloguri de la Desprecopii

Ne-am cazat la Zabola Estate

Prima data ne-am cazat la Zabola Estate din localitatea Zabala, judetul Covasna. Este un domeniu al unui castel ce apartine in familia unor duci si o mare parte din el l-au facut turistic. Este destul de scump pentru Romania sa te cazezi aici, nu neg, insa mi-am dorit tare mult sa bifam aceasta locatie inainte sa nasc. Micul dejun nu este inclus in pretul cazarii si preturile la restaurant la mancare sunt un pic ridicate, insa a meritat din plin. Imi pare rau ca nu am stat mai mult :)). Camera rezervata am ales-o special cu cada de baie in camera, niciodata nu am avut o astfel de cazare. Seba a facut baie in cada respectiva mai mult ca si mine. De asemenea in camera nu este TV, lucru ce nu ne-a deranjat deloc. Este un loc cu atat de multa liniste, cu cai si cu pajiste unde poti sa mergi sa ii vezi si sa ii hranesti. Cu servicii SPA (masaje, tratamente, sauna) daca doresti sa achizitionezi suplimentar, si tot felul de alte servici contra-cost (plimbari cu caleasca etc).

Nu ne-am permis sa facem alte chestii extra, insa ne-am bucurat de domeniul respectiv la maxim. Ne-am plimbat in aer liber pana am ajuns la padure, au venit si cei 5 caini labradori ai locatiei cu noi, am savurat la restaurant mancarea, am baut, seara se aprindeau lumanari de catre ospatari pe terasa restaurantului si era un cadru mai romantic, muzica relaxanta veche se auzea. A fost ca un vis! In ultima seara am observat vreo 2-3 dubite ce au venit la locatie, apoi ceva oameni de la securitate. Pe etaj cu noi statea permanent cineva pe un scaun ca si cum ar pazii pe cineva. Ne-am gandit ca sigur a venit cineva important. A doua zi la checkout il intreaba Seba pe receptioner cine a venit. Receptionerul imediat ne-a intrebat daca ne-a deranjat persoanele de la securitate. Am zis ca nu, doar ca am observat forfota in anumite momente si ne intrebam cine a venit. Si atunci ne-a spus ca a venit presedintele Ungariei. De fapt presedinta, pentru ca este o femeie. Si mi-am amintit ca am vazut-o cand luam micul dejun dimineata pe terasa ca se plimba cu cizmele de calarie. Prietena mea care mi-a recomandat acest loc mi-a spus ca ea a prins-o pe printesa Spaniei cat timp a fost cazata aici.

Am fost spre Balvanyos Resort

De la Zabola Estate am mers spre Balvanyos Resort (e cam la o ora distanta), si pentru ca am ajuns prea repede pentru check-in am hotarat sa mergem direct la lacul Sfanta Ana sa vizitam. Am parcat masina la punctul de parcare pana unde puteai merge maxim si de acolo am luat-o pe jos prin padure o portiune si cealalta portiune pe drumul asfaltat pana am ajuns la lac. Noroc ca am mers la vale si cam in 15 minute de mers pe jos am ajuns. Lacul este foarte frumos si linistit, ne-am plimbat in jurul lui, am facut poze, am mers sa vedem si o mica bisericuta alba ce se afla acolo. Apa la mal era destul de calda, insa scaldatul este interzis pentru a proteja lacul. La intoarcere este un microbuz care te poate duce si aduce inapoi de la lac, doar pentru femei insarcinate, oameni cu varsta peste 65 ani si copii sunb 5 ani, insa pentru ca aveam de asteptat jumatate de ora dupa el am decis sa merg pe jos inapoi. Insa a fost putin mai greu ca la dus, pentru ca acum trebuia sa urcam panta de la lac pana la parcare. Seba se tot indoia daca e o idee buna, sa fie totul bine cu bebe. Mai faceam pauze si intr-un final dupa 18 minute am ajuns la parcare. Nu vreau sa cobesc sau sa ma plang, am o sarcina destul de usoara ii multumesc lui Dumnezeu, Am luat doar 6.5 kg in greutate pana in saptamana 31 de sarcina si m-am bucurat ca inca mai pot face mini-drumetii si sa fiu cat de cat activa. Dupa ce ne-am cazat, restul zilei l-am petrecut in camera sa ne odihnim dupa drumetia la lacul Sfanta Ana si am iesit doar la cina la restaurant.

Rezervatia Tinovul Mohos

Urmatoarea zi a observat Seba ca langa lacul Sfanta Ana mai este inca o apa pe care am ratat sa o vizitam. Cand ne-am uitat pe harta scria ca este Rezervatia Tinovul Mohos si ca este si un ghid care timp de 45 de minute iti prezinta detalii despre acea rezervatie. Cum in afara de serviciile din hotel nu aveam ce sa facem in zona am hotarat sa mergem din nou acolo. Am prins la fix prezentarea ghidului de la ora 11:15 cu un grup mare de oameni. A fost foarte interesant tot ce ne-a prezentat si ne-am bucurat ca nu am ratat acest loc. Apoi am zis ca daca tot suntem acolo si am platit din nou parcarea sa mai mergem inca o data la lacul Sfanta Ana. De data aceasta am hotarat sa ma menajez si sa iau microbusul si la dus si la intors. Seba a mers pe jos tot traseul de cu o zi inainte si m-a asteptat sa ajung cu microbuzul. De data aceasta ma vazut ca se poate face o mini-dumetie pe malul lacului si am zis sa mergem sa ne plimbam in jurul lui. Cand ne-am indepartat de oameni ne-a fost putin frica sa nu apara ursul dinpadure, mai erau copaci ce acoperau malul, insa am mai facut galagie si am marit pasul pana am terminat inconjorul lacului. Ne-am mai intalnit cu un cuplu mai in varsta pe drum ce aveau o vuvuzea ca sa sperie ursii si am zis ca hai ca nu suntem singurii nebuni. A prins tare bine acea mini-drumetie in jurul lacului si am plecat inapoi spre Balvanyos resort.

Cazarea la Balvanyos Resort

La Balvanyos Resort nu am fost cazati in hotelul principal, ci mai au unitati de cazare vis-a vis de hotel, peste drum unde este mai linistit putin. Camera este mai mare, pe parter, si aveai in fata usii o masa cu 2 scaune sa stai ca sa te bucuri de priveliste. Era putin de panta si trebuia sa o urcam de fiecare data cand mergeam la restaurnat la hotel sau la SPA, insa mi-a placut mult mai mult asa pentru ca am putut face miscare. Aici micul dejun, SPA-ul si sala fitness erau incluse in pretul cazarii. Asa ca zilele cat am stat aici am fost la SPA (piscina, sauna), eu doar am intrat putin in piscina in prima zi, apoi am fost la un masaj al scalpului si Seba mergea in fiecare zi cat am stat aici la sala de fitness. La pranz mancam mereu felul 2 si la cina ne comandam cate o supa/ciorba si papanasi ca si desert. Apoi de la ora 8-9 seara se aprindea un foc de tabara afara si mergeam si stateam acolo, Seba la o bere, eu la un suc. :)

A trecut foarte repede timpul si ne-a parut rau cand a trebuit sa plecam. Cel mai mult ne-a placut la Zabola Estate pentru ca este si o experienta diferita de cazare fata de un hotel normal. Planuim sa mai mergem din nou si cu bebe Victor. :) Drumul pana acasa a fost ok, mereu am emotii cand plecam la durm lung, am mai facut pauze ca sa ma pot misca.

Inca nu imi vine sa cred ca tocmai ce ne-am intors din ultima noastra vacanta in 2 si urmatoarea vacanta deja va fi cu bebe Victor impreuna! ❤️

Autor - laviniasilvana, o mamica de la Desprecopii - publicat aici

Publicat pe blogurile gravidutelor de la Desprecopii - la categoria JURNAL DE SARCINA

Tine un Jurnal de sarcina si poti castiga Geanta Bebelusului

Geanta Bebelusului este un proiect de suflet pentru gravidute, sustinut de Desprecopii. Cele 40 de saptamani de sarcina constituie cel mai frumos anotimp al unei femei.

Si pentru ca ele trec asa de repede, dar si asa de intens - te invitam sa pastrezi cate ceva din memoria lor. Fa-ti timp cateva minute pe zi - si scrie despre tot ce simti in cel mai special Jurnal de sarcina de pe net. In schimbul acestor amintiri unice, vei primi un cadou special de la noi: GEANTA BEBELUSULUI citeste aici detaliile.

Despre dezvoltarea bebelusului in burtica, in timpul sarcinii, cititi:

Cat de curand puteti auzi bataile inimii bebelusului? \
In burtica mamei: miscarile si programul de lucru al locatarului drag

In burtica mamei: ce aude bebelusul
Sarcina pe saptamani, calatoria fructului catre nastere
Bebelusul din burtica: Primele batai de inima

Retardul de crestere intrauterina

Sapte pacate ale sarcinii

Principalele etape ale dezvoltarii fetale

Sarcina gemelara (cu gemeni), ingrijiri la dublu

Noua luni... in mintea unui barbat

Miscarile fetale, primele semne ale bebelusului in burtica

Dopul gelatinos

Ce culoare vor avea ochii bebelusului?

Odiseea sarcinii in 40 de saptamani sau sarcina pe saptamani

Sarcina (Intrebari & Raspunsuri)

Momente cheie in sarcina

Sarcina prelungita

Cand vine barza?

Calculul datei nasterii

Despre data conceptiei sau cand exact se va naste copilul?

Dezvoltarea intrauterina a bebelusului

Aplicatia Odiseea Sarcinii: Calculator de sarcina si tot ce trebuie sa stii despre sarcina

Pentru in zilele noastre, telefonul smart este cel care ne insosteste la fiecare pas - ne-am hotarat sa creem o aplicatie pentru telefoane smart si tablete ODISEEA SARCINII.  Acesta este cadoul de la Desprecopii pentru fiecare graviduta care vrea sa stie in orice moment cum se dezvolta fatul din burtica, cum creste, ce teste de sarcina urmeaza, ce pericole poate aduce sarcina, cum sa nasca si cum sa se pregateasca pentru marele moment: acela in care se va intorce cu bebelusul acasa ... de la maternitate.

► Descarca aplicatia pentru sisteme Android aici: Odiseea Sarcinii.

Descarca aplicatia pentru IOS aici: Odiseea Sarcinii.

Suport si grupuri de burtici

Sfatul nostru este sa comunicati cu collegele de generation. La Desprecopii avem sute de generatii de burtici care au legat o prietenie speciala. In sectiunea Odiseea Sarcinii,  veti gasi listele de gravidute - care vor naste in aceeasi luna. Nimic nu poate fi mai reconfortant decat sa pastrati legatura cu femei care trec exactly prin aceleasi stari si emotii.

→ Cauta si pe  Facebook Desprecopii  - Desprecopii are un grup pentru fiecare luna - cauta Mamici de luna anul (de exemplu - Mamici de Decembrie 2023)

Vino pe grupurile noastre secrete  Gravide la prima sarcina ❤️ Grup de suport 💗 oficial Desprecopii  si  JURNAL DE SARCINA

autor: Desprecopii - toate drepturile rezervate (c) 2023

✔️ Dacă ți-a plăcut articolul sau ți-a fost de folos, apreciază-l cu un share! Aceste informații le pot fi utile și altor mămici sau tătici. Îți mulțumim anticipat! ❣️

Comentarii vizitatori

Citeste toate comentariile

Ce sentimente ti-a produs acest articol?

Nu exista comentarii la acest articol. Adauga-l tu pe primul!

Scrie un comentariu

Adresa de mail nu se publică (ramâi anonim) dar completarea corectă este necesară pentru aprobarea rapidă a mesajului, și mai ales în cazul în care aștepți răspuns. | Toate câmpurile trebuie completate!

Mesajul tău este o întrebare la care aștepți răspuns?

DA (este întrebare)
NU (nu este întrebare)

Cod:

Ai o întrebare pentru alte mămici?