Reportaj din Elvetia | Comentarii articol

Ultimile 76 comentarii

1. Eugenia Strengar
    Eugenia Strengartrimis la 21/4/2010

Imi pare nespus de rau ca am intrat aici ( din pura intamplare ), si mai ales am citit mesajele voastre. Da, nu mi-o luati in nume de rau, eu chiar imi doresc de mic copil sa traiesc intr-o astfel de tara. Pana la varsta de 41 de ani, pe care o am, inca nu am reusit. Poate Dumnezeu ma va ajuta de acum inainte, acuma fiind divortata, cu mai multe sanse.Ani de zile nu am mers sa vizitez tari civilizate tocmai din aceasta cauza, adica de a nu reveni ranita in suflet. Pacat ca nu ma pot mandri ca traiesc intr-o astfel de tara. Felicitari pentru cei de acolo, felicitari si pentru voi ca ati avut puterea de a vizita. Floarea de colt sa dainuie!

2. Ioan
    Ioantrimis la 18/6/2009

Deosebite comentariile oferite de Lorelai si Adela despre Elvetia!Am vizitat de doua ori aceasta tara si va marturisesc ca am ramas fascinat de coltul acesta de lume,linistit,ordonat,ingrijit,cu oameni deosebiti in care mi-ar place sa traiesc,din pacate nu este posibil la varsta mea.Am reusit cu masina sa vad zona Chur-Disentis-Interlaken cu acel drum minunat plin de serpentine si de cascade(INCHIS IARNA),apoi cu trenuletul la Jungfraujoch, Berna,Lacul Leman(Montreux,Geneva,Laussane)Sant privelisti extraordinare si pur si simplu iti reincarci bateriile uitand pentru cateva zile de toate problemele cotidiene.Voi reveni si in acest an in Elvetia cu mare placere!Ioan

3. luciano
    lucianotrimis la 31/5/2009

Asa este am fost si eu de 2 ori in elvetia este o tara minunata in care m as muta de tot acolo desi am mai fost in mai multe tari europene dar marea mea dragoste a ramas elvetia alles

4. claudia
    claudiatrimis la 8/4/2009

As vrea sa merg in vacanta in Elvetia si ma interesaza care sunt preturile la mancare si la cazare in special la pensiuni, daca preturile sunt afisate si in euro sau numai in franci si alte lucruri care pot fi de folos.

5. andrei
    andrei trimis la 5/1/2009

am auzit si eu de elvetia ca fiind o tara foarte frumoasa,si am citit si aceste mesaje care imi confirma acest lucru.as dori sa lucrez si eu in elvetia ,sa speram ca aproba in februarie accesul romanilor acolo.am lucrat in germania si am tot respectul pentru aceste tari mai nordice unde este intradevar civilizatie.

6. alina
    alinatrimis la 18/8/2008

vorbeam zilele astea cu pritenul meu despre o eventuala plecare din tara (de tot). nu neaparat din motive de bani, pt ca ne descurcam onorabil amandoi, cat pentru a incerca alta viata. eu visam la elvetia, si mi-ati confirmat ca visam frumos. ca sa transform insa visul in realitate am nevoie insa de ceva informatii despre ce as putea face acolo, pt ca meseria mea de aici (sunt avocat) nnu cred ca isi gaseste echivalent acolo (dreptul nostru nu e recunoscut peste hotare iar despre sistemul legislativ din elvetia nu am gasit mare lucru pe net) asa ca, multumind aniticpat, as aprecia un mail cu mai multe informatii pe tema job-urilor pe care le-as putea aborda

7. Cata
    Catatrimis la 24/7/2008

Am fost in concediu in Elvetia 2 saptamani si mi-a ramas inima acolo. Mai exact in Romont. Acel orasel cetate este incredibil de frumos. Oameni asa cumsecade, toti se saluta indiferent daca se cunosc sau nu. Imi aduc aminte ca m-am apucat sa numar de cate ori am raspuns la

8. CAMELY
    CAMELYtrimis la 11/5/2008

In general, oamenii viseaza la America, eu visez la Elvetia. Doamne, cit este de minunata aceasta tara !!! Ma simt norocoasa ca am reusit sa vizitesc o mica parte din ea,... si visez in continuare la aceasta tara minunata !

9. trimis la 16/4/2008

Felicitari pentru articolele scrise.Ma bucur pentru ca ati avut norocul sa traiti intr-o tara civilizata.Eu am lucrat vreo 3ani in germania si pot spune ca nemtii sunt foarte corecti si iti pun increderea lor pe tava chiar din prima clipa cind te vad.Am tot respectul pentru tarile germanice si locuitorii lor(ma refer la nemti).Si mai mult ,sufletul meu a ramas acolo.Daca poate cineva sa ma ajute sa lucrez in CH sauDE,ca asistenta sanitara,ii multumesc anticipat.

10. costy
    costytrimis la 6/3/2008

Am stat in elvetia 9 luni, am lucrat acolo, dar am pot sa spun ca munca a fost imbinata cu placerea. Am fost baby siter, am locuit la o familie care mi-au fost foarte apropiati, am vizitat orase, am facut drumetii la munte, dar mi-a placut in special un mic orasel din cantonul Frieburg, Romont. Este un castel medieval si pe langa el s-a dezvoltat acest mic orasel, din turnul castelului se vad imprejurimile , este o vedere superba. Despre elvetia nu pot sa spun ca este superba.

11. Apostol
    Apostoltrimis la 30/1/2008

FELICITARI! pentru cele scriseLocuiesc de mai multi ani aci,am vizitat multe locuri din CH si apreciez foarte mult cum este scris acest articol.BRAVO! ar fi pacat sa nu mai continuati, parca sunt acolo citind cele scrise

12. cristina
    cristinatrimis la 13/12/2011

buna.si eu am fost in elvetia si asa cum ai zis si u e o tara superba.mi a plcut super mult...bravooo

13. tatiana
    tatianatrimis la 16/9/2007

suntem un cuplu de medici. calatorim mult, dar in elvetia inca n+am fost. plecam in octombrie. sper sa fi ales bine perioada. articolul m+a intrigat si mai mult, abea astept sa vad aceasta minunata tara...mi+ar place sa locuiesc intr+o tara cum este elvetia....

14. adrian
    adriantrimis la 28/5/2007

imi place Elvetia ca tara, peisaje frumoase locuri minunate.Mi-as dori sa imi caut de munca acolo si sa imi continui viata.

15.  Dr.ANTOINE
    Dr.ANTOINEtrimis la 19/3/2007

visul meu este Elvetia. Am calatorit inca din copilarie in foarte multe tari, incepund cu Orientul Mijlociu,Liban , Siria, Egipt, continuind cu Turcia ,Bulgaria, Romania, Ungaria, Iugoslavia, Austria, Italia, Germania, M.Britanie dar as dori sa merg in Elvetia unde as dori sa si muncesc ca medic. Cine imi poate furniza orice relatie in acest sens. Astept raspunsul vostru. Rog seriozitate. Va multumesc

Scrie un comentariu

Adresa de mail nu se publica (ramai anonim). | Toate campurile trebuie completate!

✔️ Dacă ți-a plăcut articolul sau ți-a fost de folos, apreciază-l cu un share! Aceste informații le pot fi utile și altor mămici sau tătici. �ți mulțumim anticipat! ❣️